Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jobr View Post
    Ieder zo zijn ding, ik zie mijzelf alleen echt niet naar de gym gaan.. zoals ik al eerder zei voor 3 oefeningen.. de oefeningen op zichzelf zijn niet saai.. gewoon zo weinig doen lijkt mij saai
    Opzich doe ik wel veel 8 sets per oefening is aardig pittig, al helemaal in die 3 compounds . Het gaat er niet om hoeveel oefeningen ik doe, maar om wat ik eruit weet te halen.

Comment

• Originally posted by jobr View Post
      Ieder zo zijn ding, ik zie mijzelf alleen echt niet naar de gym gaan.. zoals ik al eerder zei voor 3 oefeningen.. de oefeningen op zichzelf zijn niet saai.. gewoon zo weinig doen lijkt mij saai
      Zo weinig wordt er echt niet gedaan. Weinig oefeningen, dat wel, maar dat is wat anders.

En verder: http://forum.bodynet.nl/algemeen/59199-the-mundane-the-routine-and-consistency.html
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• ja joh jobr, scheer je weg uit dit topic. Low reps only.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Mij gewoon niet gezien, ik ga wel weer snel uit dit topic.. voordat ik wordt!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Paused setjes vallen toch zwaar, ik deed dit grotendeels om mijn techniek nog wat te verbeteren. Volgende week ga ik alleen de eerste 3 sets paused doen. Moest vandaag ook een half uur wachten bij het squatrack omdat iemand een pr wilde neerzetten, het ritme was er toen dus uit want smith of leg press is voor mij geen optie.

bp
            8x6x42.5 (paused 3s)

squat
            8x5x60 (paused 3s)

deadlift
            8x5x65

Rusttijd tussen sets: 1 min

Comment

• Squat paused vind ik echt poep. Hou der echt niet van hahaha.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                Paused setjes vallen toch zwaar, ik deed dit grotendeels om mijn techniek nog wat te verbeteren. Volgende week ga ik alleen de eerste 3 sets paused doen. Moest vandaag ook een half uur wachten bij het squatrack omdat iemand een pr wilde neerzetten, het ritme was er toen dus uit want smith of leg press is voor mij geen optie.

bp
                8x6x42.5 (paused 3s)

squat
                8x5x60 (paused 3s)

deadlift
                8x5x65

Rusttijd tussen sets: 1 min
                Pak je nu alle sets "paused"? Ik doe alleen de opwarmsets op die manier. Het kan wel, natuurlijk. Zolang het nog mogelijk is met de gewichten die jij drukt.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  Squat paused vind ik echt poep. Hou der echt niet van hahaha.
                  Wat vind je er niet prettig aan dan, ik vind het best meevallen.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Pak je nu alle sets "paused"? Ik doe alleen de opwarmsets op die manier. Het kan wel, natuurlijk. Zolang het nog mogelijk is met de gewichten die jij drukt.
                  Ja precies zo dacht ik er ook over , met paused heb ik echt het gevoel dat ik op m'n techniek moet letten daarom vind ik het zo lekker. Vanaf volgende week dus ook alleen de opwarmsets anders gaat het te zwaar worden.

Comment

• Bump*
                    Last edited by InfineGhost; 13-04-2013, 15:14.
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                      Bump*
                      Wat bump je mijn topic sadcunt.

Vandaag een tegenvallende training gehad. Keek er totaal tegen op, heb deze week namelijk een bufferweek wat inhoud een week vol met proefwerken en examens. Had dus echt nergens zin in en ook behoorlijk slecht geslapen. Niettemin ging de training wel vlot gelukkig dus buiten de moeheid en het gemis van focus ging de training gewoon lekker.

Heb wel zin om naar de hoge gewichten te gaan , maar dat laat voorlopig nog op zich wachten. Vanmiddag trouwens ook een boompje voor mn pa z'n verjaardag nog gekocht en samen met hem in de tuin geplant. Is lekker weer dus moet er wat van maken.

bp
                      8x6x45

squat
                      8x5x65

deadlift
                      8x5x70

Comment

• Interessant schema, ga ik volgen
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Wilde vandaag eigenlijk trainen in de ochtend maar had weer eens slecht geslapen. Had eerst examens ben toen naar huis gegaan en van 12 tot 5u gaan slapen. Hierna voelde ik me weer helemaal wakker had weer energie om te knallen . M'n gym was net een sauna zo warm was het er, ging constant naar buiten lopen voor wat frisse lucht. Normaal hebben ze ventilatie tijdens de zomer maar ze vonden het nog niet warm genoeg. Verder wel relaxte training focus is back.

bp
                          8x6x45

squat
                          8x5x65

deadlift
                          8x5x70

Comment

• De meet was onwijs tof! Heb 3 pr's neergezet omdat ik het niet kon laten. Nu vraag ik me wel af of dit schema wel juist is voor mij omdat ik nu al aan mijn doel pr gewichten kom. Verder voelde het wel lichter aan hier ik weet niet of dat aan mij ligt.

Vanochtend gewogen en door low carbs weeg ik nu 73.

low bar squat
                            1x100(easy)
                            1x110
                            1x100

bp
                            5x70
                            1x80(fail techniek was fucked)
                            1x75

deadlift
                            1x120
                            1x130(fail had hierbij iig straps nodig)

random pullups
                            x5

random chin ups
                            reps niet een geteld maar ik verveelde me iets van 15 ofzo per set

Daarna nog voor de grap 2min planken gedaan omdat kevster niet geloofde dat ik dit kon. Eerlijk gezegd waren mijn buikspieren ook dood hierna het scheelde niet veel kwam ik aan met mijn 5min easy. (misschien een volgende keer :$)

Comment

• Nice man, mooie PR's + top dat het een leuke meet was.
                              Moest het wat dichter zijn of in zomervakantie zou deze Belg ook wel afgekomen zijn

En over dat van je schema, welk schema volg je momenteel, wat zijn je doelen daarbij en hoe stijgt het etc?
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Geef jij wel alles bij je normale trainingen? Zit aardig wat verschil in?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X